"Gud som haver barnen kär har du någon ull"

Hej alla små, där ute :)

Jaha, nu har ännu en dag gått.
Idag så har vi firat världsbokens-dag på min apu-plats.
Då läste vi en bok som heter "Gud som haver barnen kär har du någon ull"
Det är citat från barn som Mark Levengoods och Unni Lindell har samlat i en bok, den är supersöt :)

Ett av citaten var "När jag blir stor så ska jag bli intelligent och lat...... om jag orkar"
Så nu tänkte jag att det vill jag också bli..... om jag orkar XD

Nästa vecka är även min sista vecka på apu:n, det kommer kännas lite konstigt.
Jag trivs ju så bra med alla där uppe, det är lite synd att man inte kan få något jobb där uppe.
Jag tror ju inte precis att skolan skulle vilja anställa mig.. haha..........................................

VILKEN FASA, min kamera har gått sönder också -.-' Vad ska jag ta mig till?
Den är ju helig, och utan den är jag inte hel. XD
Men jag ska lämna in den imorrn, så jag hoppas verkligen att den går att laga för jag har inte råd att köpa någon ny.

Nej nu ska jag och min pojke ha det mys..... Så vi hörs imorrn.
Sov gott // Tiiza<3


Ps. jag och kimzi firat ett år och 11 månader tillsammans<3
Du är underbara kimzi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0