Till Mamma...

Hej mamma..
och ni andra där uppe i dalarna..... :)

Hoppas allt är bäst med er.. :) <3
vi här hemma, har just stigit upp.. och lilleman har ätit en jätte god frukost - tillagad av mig XD

Jag och kimzi ska snart äta lite och sen ska vi gå till ekenäs och ta en massa mysiga bilder <3

liten väderprognos till mamma XD
solen lyser bakom en klarblå himmel och det kommer nog bli 15-16 grader i dag XD
haha Nu känner du dig lite dum va? Åker upp till DALARNA där det fortfarande finns snö!
HAHA.. XD

ne nu ska jag vara lite snäll :)
vi saknar er här nere.. Lilleman gör det iallafall :)
Han vill att sin matte ska komma hem nu :)

Vi höres ikväll. då kommer även lite bilder från våran utflykt XD

Ps.. Mamma, jag kollade igenom våra bilder.. vet du?
de flesta bilderna som finns på dig, äter du på. du har ALLTID en matbit i handen XD Super KUL!!
//
Tiiza<3

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hahaha !! Mat är gott....



Har inte köpt något till nån... Hahaha !!



PussPuss bilder finns nu på bloggen...

2009-04-11 @ 16:57:07
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0