Havet och Muffins ^^

hej alla glada ^.^
Idag började dagen med två timmars städ nere på jobbet ^.^
inte så kul, det var super varmt så att man höll på att smälta bort....

Sen när jag kom hem trodde jag att jag skulle behöva städa ännu mer, ska ha kalas i morrn ^.^
MEN då hade min ÄLSKADE kimzi stäädat hela lägenheten : )
Såååå snällt tack såå mycket <3<3

Så pratade jag med bellan och vi bestämde oss för att åka ut till havet och ta det lungt och bara sitta och prata ^.^
Det är väldigt mysigt att bara sitta och prata "flickprat"
så det gjorde vi i två timmar sen blev det kallt och då körde vi in till stan och så körde  vi upp bellans pappa till kallinge : )
sen parkerade vi bilen och gick en runda sen åkte vi ner till stan igen och jag gick hem och bakade muffins <3
Som jag ska bjuda på i morrn :   )
Mmmm.. super gott <3 ^---^

ne nu ska jag kolla vad det är för fel på msn..
Puss och hej vii höres sen <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mumma, det där ser gott ut..

Syns ikväll

2009-08-09 @ 08:18:46
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0