Hipp Hipp HURRRRA

Hej ^.^

Nu har alla gäster gått hem, lisa och oskar  var de sista.. ^.^
Vi har haft kalas hela dagen ^.^
Eller ja nästan, mormor och min moster och hennes tre barn kom upp hit vid havl 1 och vid sex tiden kom pappa och hans två vovvar, och mamma + alla andra ^.^
Mycket trevligt ^-^

Fick lite presenter med;
200:- + en Orchidee av mormor
3 Emily the stranges böker av moster
Ett Thomas sabo smycke med två teater maskar, en prickig pall, en kjol av mamma, pelle och Natta..
En spinning ring av min far och Jessika(stavning?)
Hello kitty kalender av lisa <3
Choklad och Kitty penna linjal och sudd av lisas pojkvän Oskar ^-^
TacK såå mycket <3

Detta var min dag i stort <3
Men imorgon blir jag nitton... Hmmm känns som igår jag fyllde 18...
var tar Tiden Vägen??

Kommentarer
Postat av: Morbro Micke

Grattis Patricia på födelsedagen. Ha en bra bra dag önskar Micke. ( Morbro Micke))

2009-08-09 @ 22:06:28
Postat av: Mamma

http://bunnystyle.blogg.se/2009/august/partille-johnny.html#comment



Kolla in detta.... Som killarna i Malmö ;)

2009-08-10 @ 20:59:26
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0