whiie!!

Hej alla små glada människor : )
Idag är det onsdag, och idag börjar jobbet o__________________O'
Det usch! men det är bara att gå ner dit och se glad ut, o göra det vi ska.
Bli skönt sen när lönen kommer ^.^

Måste ju oxå säga att jag vet vad JAG ska få av kimzi på min födelsedag ^ - ^
Jag ska få en liten svart KATTunge <3
wiiie jag blev såå glad när jag fick reda på de ^.^
har inga bilder än, med hoppas på att de kommer snart ^.^
Då lägger jag ut dom : )

såå det blir att åka upp till Ö&B på fredag med mammsen och handla lite kattsaker..
Vi har köpt ett jättttte sött halsband till han : )
men kattlåda och mat och korg behövs oxå : )
Så om någon vecka är han våran lilla kisse <3


Puss o hej för i kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0