23/12

Jaha, då var det dagen före den stora dagen...
.
Men jag undra var min julstämning är.. o.O?
Jag hoppas den kommer tills i mon..
.
Har badat Midnight idag, han var inte glad alls.. xD
Såg ut som en liten råtta.. <3
men nu är han så fluffig och fin<3
..
På fredag blir det kalkon middag hemma hos mormor, som alltid<3
MUMA!
Det är bättre än all julmat <3<3
.
Moa (min kusin) ska följa med oss hem då. ska bli kul att få vara lite med henne.. ^^
Hon är så klok för att vara så liten xD
Liten och liten hon är ju längre än mig..
.
Men vi ska nog gå på stan och bara mysa, fick ju aldrig vara barnvakt åt Moa när hon var liten så jag få passa på nu när hon är större^.^
..
Nu ska vi äta lite innan jag ska ner till jobbet för att byta soppåsar.
Hoppas dom kommer ihåg oss, så att vi kanske kan få en liten julbonus..
..
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0