Det bästa som finns..

Hej, nu i kväll har jag och min älskade kimzi slott in julklappar^^
Och jag måste ju bara säga att jag tycker det är de bästa som finns<3
Lyssna på julmusik, och dekorera julklappar :)
He lt underbart <3
Det brukar vara min syster och jag som ha en liten "tomteverkstad" på hennes rum<3
Vi har varit klara med våra julklappar länge, men jag har några kvar....
Till;
Mamma
Natta
Sammy & Linda
Vet inte alls vad jag ska köpa till dom...
Ska nog köpa något litet till syster pojke oxå..
Han har ju köpt till mig... Bajs  XD
I morgon får vi våran tv, och så ska vi möblera om här i lägenheten..
Ha velat göra det sen Oktober.. Så nu äntligen ska jag får göra de ^^
Det blir oxå att julpynta i helgen :)
Mys mys, älskar julens Alla tomtar..
Kan ha att göra med att min Mamma är helt GALEN i tomtar <3
Ne nu ska jag sova Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0