helgen...

Hej i helgen har det hänt mycket..

I lördags va det ju barnvakts dax, så vi gick ner till brunnsparken för att mata fåglarna..
Det tycker flickorna är jätte kul ^^
Dock tycker jag inte det är lika roligt när alla SATANS fåglar springer efter mig! HJÄLP!!!
Men flickorna och Kimzi tycker det är super kul XD
Efter brunnsparken gick vi hem och åt lite mellanmål och tittade på film (aristocats, vi såg på VHS xD)
Sen gjorde vi ett Memory, :) det tyckte flickorna om ^^

Idag, söndag så var jag på kalas, min kusin Adam fyller 10 ^^,
stor pojke nu :)

Har oxå jobbat idag, dock inte lika kul, men men XD

På jobbet hinner man ju tänka en hel del, och en sak jag kom fram till är att jag saknar nog skolan lite...
Trodde ALDRIG jag skulle säga det, men jag saknar något att göra.
Jag saknar rutinerna som jag hade när jag gick i skolan, saknar alla människor...
jag kan till och med sakna läxorna.
Det är något skönt över att man måste prestera, och att man har press på sig.. det kan jag sakna....

Puss o hej<3

Kommentarer
Postat av: jossanduvet :)

Jag håller med dig fullständigt, saknar med skolan.

Något som höll en vid liv eller så, som man trivdes med. :)

2009-12-06 @ 23:41:59
Postat av: jossanduvet :)

Håller med dig, saknar med skolan, att ha något att sysselsätta sig med.

Läxorna och proven genomled man tillsammans med andra, som gjorde hela tillvaron bättre. :)

2009-12-06 @ 23:44:17
Postat av: Sanna

Jag håller faktiskt med dig oxå. Skolan är en bra plats och man saknar den för fullt.! Kompisar, pressen, läxor, lärarna! m.m.....

2009-12-15 @ 19:07:06
URL: http://zanniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0