Möte eller fikapaus?

Jag har nu sett på nyheterna nu i två dag i när dom pratar om "toppmötet" i Danmark .
Det är världens "bästa" politiker som ska bestämma hur vi ska göra med våran jord...
hur mycket vi ska dra ner på sker och ting.. ni vet..
.
Men nu kommer det hela tiden nya uppgifter om att de inte kan bestämma sig hur vi ska göra..
dom har tills i mon på sig, så nu börjar jag undra vad FAN dom gör där inne..
Jag tror dom ha en lång fikapaus.. dom sitter nog med sina små koppar kaffe och tittar tomt på varandra.
Det blir en pinsam tystnad....
.
Tycker det är för jävligt att människorna inte kan bestämma sig, våran jord faller samman och ingen kan ta något beslut.
så nu kan jag göra det...
.
För det första, sluta skicka upp massa rymdskepp!
Alla som ha pengar behöver inte köpa/ använda de bilar som är störst och dra mest bensin
Sluta upp med alla toppmöten men en massa människor som ska flygas hit och dit och bo så lyxigt!
låt dom inte åka i sina privatflyg utan låt dom åka kollektivt!
Detta måste ju kunna gå att fixa?
.
Ville bara säga det ^.^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kloka unge

2009-12-17 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0