01:17

Hej ^.^
Hoppas det är bra med alla där ute <3
Kunde inte skriva igår p.g.a ÅSKAN! blä tycker inte om när det åskar....
Men det är mycket svalare nu och det är skönt :)
Idag har vi bara tagit det lungt, varit ute en lång runda med lilleman och bara myst:)

Jag har oxå kommit på en helt underbar idé ^.^ jag har bjudit några vänner hem till oss för en fotodag :)
Tror det kan bli massa kul,hoppas alla kan komma :) vill ta MÅNGA bilder..
har oxå tänkt att vi ska fixa något tema... har bara inga bra idéer än.. hjälp o.O?
datumet är 15 eller 16 (har ej bestämt än) om det är någon som vill vara med som jag glömt SMSa :)

nehe nu blir det sista rundan med lilleman och sen ska vi sova :) <33
kram på er alla :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Du är underbar:)

2009-07-06 @ 20:10:44
URL: http://mork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0