Harry Potter och Halvblodsprinsen.

Hej alla glada läsare. :) hoppas allt är bra med er :)

Då ÄNTLIGEN har jag fått se filmen jag har väntat på i ett och ett halft ÅR! Harry Potter och Halvblodsprinsen. <3
Filmen hade Sverigepermier idag, syster, jag och Kimzi var på plats på Centrumbiografen i Ronneby  vid 20 över 7 och redan då var det nästan fullsatt. :)

När filmen började vid 20.00 hade jag inte så stora förväntnigar, för jag vet hur besviken jag blir när inte allt är med, även om jag vet att om man skulle ta med allt skulle filmen bli JÄTTE! lång...
Det är lite synd, tycker jag..  : /
Och som sagt tog de inte med allt dock kom de viktigaste bitarna fram så att de som inte läst boken skulle förstå..
Annars var den bra, de stora sakerna kom fram och det ska bli kul att se hur nästa film kommer att bli,
Eller de ANDRA filmerna eftersom bok nr 7 ska bli två filmer..
Kan knappt vänta. vill ju se dom nu!
Får vål nöja mig med att läsa böckerna igen.. :)
det är alltid mys..
Jag vet, jag är en liten Harry Potter nörd xD men en STOLT sådan :)

Det var nog allt för ikväll, eftersom jag inte får berätta vad som händer och inte händer.. :(
* Eftersom inte alla har sett den än*
Så se till att göra det så jag kan skriva om filmen igen :) *lova?* XD


♂ + ♀ = Kärlek
♀ + ♀ = Kärlek

♂ + ♂ = Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mamma

♂ + ♀ = Kärlek

♀ + ♀ = Kärlek

♂ + ♂ = Kärlek = sant !!

2009-07-15 @ 23:32:23
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: estetmina.blogg.se

Åh tack :D din blogg är med fin ^^ det är bra med mig, absolut. Med dig med? Harry Potterfilmen! Jag kanske ska se den ikväll :) eller nån annan dag i helgen. Måste ju se när man läst böckerna :)

2009-07-17 @ 16:38:11
URL: http://estetmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0