Sommar Tisdag ^.^

Hej ^.^
Så var det Tisdag och det betyder Allsång och Morden i Midsommer tillsammans med Mamma och en STOR skål med chokladpudding ^^, super gott <3
Idag var det inte lätt att lösa vem som vad mördaren, förra veckan löste jag och mamma det på mindre än 4 minuter : )
Duktig Tiza :)

Sen har jag oxå kommit på ett tema till våran fotodag : ) det blir Ängel-tema :) tänkte att alla få ta med sig en vit eller svart kläning och sen hjälper kimzi mig att lägga dit vingar  : )
Såååå o.O? vad tror ni O.o??
Tror det blir super kul : )

Men ni kommer få mer fakta imorrn då jag vet när alla kan :) ^.^
 Imorrn blir det oxå en runda till stranden och sola lite med mamma : ) 
Kommer nog ta lite bilder då...

Puss o hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0