Champagnefrukost..

Kära student 09- använd solkräm.


Nu närmar sig studenten med stora steg, som du vet är det väldigt viktigt med en stadig frukost.  Därför hade jag tänkt ha en champagnefrukost.


Så just du har fått en special inbjudan till; Tizas champagnefrukost.


Startskottet för firandet av studenten går av stapeln den 11/6-09 och vi kommer att samlas hemma hos mig klockan 06,30 och äta en stadig men farmför allt ONYTTIG frukost som ni sent kommer glömma.

För att göra detta möjligt kommer detta kosta dig 50kr. Dessa pengar ska vara betalda senast tisdag den 9/6.


OBS!
Ta med dig det pigga humöret och lämna det sura i sängen hemma.




                                               Vid frågor ring 0709307869






              Hoppas vi ses : )


Kommentarer
Postat av: mathilda

Underbart:D

har du fått pengar av mig eller? Kommer inte ihåg:P

2009-06-06 @ 14:26:05
URL: http://mork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0