Fruktsallad med glass <3


Fruktsallad med glass eller som jag äter det, med mycket chokladsås<3
Det var jag, mamma, kimzi och allsång på skansen, nu är det sommar gått folk <3
Det var jag och mamma som skrålade till allsången :) en liten tradition vi har :)

När fruksallden var slut åkte mamma hem och jag tittade på morden i midsomer, tycker det är mycket kul och ska nog låna alla DVDer mamma och pelle köpte och titta på dom i sommar : ) wiie <3 Kimzi tycker nog inte om det >.< men jag vill se dom.. *lala*

Innan mamma kom hit så var vi hos pappa en runda :) väldigt trevligt :)
konstigt nog får han alltid jobba när vi kommer till honom :) xD o.O? förstår inte varför xD

Annars händer det inte så mycket.. är väldigt trött, men kan inte sova om nätterna o.O? det är lite bajs...
Hmm... ne det var nog allt..
Jo för er som vill veta så ska jag på BIO den 15:e <3 *lallaaa* den lilla Harry Potter-nörden ska ÄNTLIGEN få se Harry Potter och Halvblodsprinsen <3
Mmm.. Längtar <3
Mmm.. ska till Tandläkaren också, den 25:e.. så nu vet ni det :) ( intressesmurfana HOPPAR!)

xD jag är lite övertrött, hoppas inte någon sitter och läser detta för nu kommer jag bara skriva för att jag inte vet vad jag ska skriva och då skriver jag bara en massa för att ha något att skriva så jag hoppas inte du sitter och läser detta nu xD

Åh NO! intresseklubben Sprängs av överbelasting!!

nehe Puss och hej <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lilla gumman, varför kan du inte sova ???

2009-06-24 @ 06:43:12
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0