Inlägg 2 - Flytt..

Hej alla blogg läsare..  <3



Ska bara medela att jag har FLYTTAT nu <3
Det är en helt underbar tvåa<3

Både köket och vardagsrumet är klart nu men sov rummet ser ut som kriget.. :/
Men nu efter att jag har städat lite går det att se golvet i alla fall xD
Det är tur att det finns många garderober, vi har mycket klade som ska få plats.. XD

Annas är det jätte fint :)
lite trött nu efter två dagas städande och flytt..
Men det är underbart hatt ha något eget, som vi kan kalla VÅRAT. <3
Jag känner ju mig som en "stor flicka" nu xD lite läskigt..
Har ju alltid varit mammas lilla flicka som aldrig skulle flytta hemmifrån xD
Men nu har jag gjort det och det känns hur bra som hälst..

Men lilla syster är inte alls glad.. men hon inser snart att hon kan komma upp o fika hos oss så mycket hon vill :)
Det kommer bli jätte tevligt :)
Tror att hon kommer flytta hemmifrån om 3 år hon oxå. ( börja inte gråta nu mamma xD )
Men jag tror att hon kommer hitta en pojke i karlshamn och flytta dit :) eller vad tror du syster? ^^,

Nehe nu ska jag titta lite på tv, ska o klippa mig vid 3 :) bilder kommer så fort vi fått intenet hemma hos oss..
sitter just nu hemma hos mamma :)

Puss på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Catrin

dumma dig.... nu kommer ju tårarna igen....

2009-06-03 @ 19:13:50
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: LiisA

Vad har ni så svårt att fatta :'o . JAG ÄR BARA VÄN MED MÄNNISKAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-03 @ 21:04:04
Postat av: Ella

NU flyttar du hem!!!!!



skojar Önskar dig lycka till i din o Kims lägenhet o hödde du!! Jag tänker följa med din mamma en dag o fika hos dig..för du har fikat hos mig;)

Kram stora tjejen!! Upps..känns som det va igår du va 5:D

2009-06-04 @ 22:38:11
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0