STUDENTID<3

R NU HAR JAG TAGIT STUDENTEN<3 fy fan vad jag är bra<3

Det har gått fort, det har varit stressigt och mycket jobb, men FAN vad jag har haft kul och det är värt det<3
3år..och 6 MVG senare!
Ta vara på åren för dem bara försvinner, ena dagen går man i ettan och är jätte liten andra dagen står man på munktrappan och väntar på att få springa ut för att sedan förstå: Nu är jag ARBETSLÖS!

3 år med BF06, måste ju säga att jag var lite orolig i början, det var bara en massa BLONDA flickor i hela klassrumet.. :S
men nu när jag känner alla dessa underbara människor så vet jag att det är denna klass jag kommer att komma ihåg längst, även om jag inte hade någon mössa som alla fick skriva i kommer jag komma ihåg allt <3
Det är många fina minnen som kommer leva kvar.. :)


Men lite bilder på balen har jag :)
jag var inte själv med på balen något jag sen 9an har sagt att jag INTE vill.. många har försökt att övertala mig men jag är bestämd :) tror det var tur att jag inte gick på balen, mamma grät floder ändå, och sen hade jag inte TID xD
Jag hade lovat min vän Bella att jag skulle fixa henne till balen oxh det tog sin lilla tid:) men vi hade jätte kul :)
Titta så fin hon är<3  

Detta är underbara tider som jag aldrig kommer glömma hoppas inte in heller kommer att glömma det<3

Kommentarer
Postat av: Catrin

Klarade det... Blev bara lite fuktig i ögonen..







Puss och God natt

2009-06-12 @ 23:28:11
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis till studenten!!

2009-06-13 @ 15:16:57
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0