Hallon och rosa moln.....

hejhej alla små människor :)

Nu är det lördag igen och min pojke är här, vi ska snart ut på stan en runda och handla present till Bellan som fyller år på söndag, men jag vet vad hon ska få så :) Sedan hoppas vi på att få titta lite på film :) Innan vi ska hem och passa hans odrägliga bror :(

Ja just det, nu ska jag snart få se min efterlängtade film med, jag och min lilla flicka ska titta på Twilight idag :)
Det blir säkert supermys, och efter det blir det nog bara melodifestivalen.
Dock tycker Kimzi att det är lite väl onödigt men men jag bestämmer :)

Ha det bra så länge, så hörs vi ikväll

mvh// Tiiza <3

Kommentarer
Postat av: Ella

Va..ha du inte en länk till mig..nu blir jag ledsen.

VVM!!!! Våga vägra Melodifestivalen:)

2009-03-08 @ 00:36:50
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0