Långdag...

Hej alla glada :)

ÄNTLIGEN ! nu är det bara 5 saker kvar som ska in i den satans boken (som jag inte hittar just nu xD) sen är vi klara med den.
det ska bli sååå skönt att slipa detta jävla projektarbete.!

Annas har dagen varit lung, och jag har kommigt på en sak XD

Att jag vet inte om ungdomarna som är på snäck läsre min blogg(in kan väl skriva om ni gör det?) för det visade sig att det hjälpte att bli arg.
För den eleven jag blev arg på kom dagen efter och FRÅGADE om han FICK läsa för mig O.o
När det tog mig en halv timme dagen innan, att övertyga honom att ÖPPNA boken O.o
Hmm.. "barn" är konstiga i bland...

Nehe, nu måste jag få lite sömn så jag orkra med skolan i mon.. ska ju ha narturkunskap då :(
Det är lite bajs på det ämnet tycker jag -.-

Kram o god natt
/Tiiza<3

Kommentarer
Postat av: Catrin

Skönt att du snart är färdig... Gköm inte att du är BÄST !!



PussPuss // Mamma

2009-03-20 @ 06:34:13
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0