Lördags Godis<3

Hej alla glada läsare.

Ja då var det lördag, skönt =)

Sitter hemma hos min pojkvän och väntar på att han ska komma hem igen. Han är ute och övningskör med sin mamma i dag. Och jag fick inte följa med -.-’ det är konstigt tycker jag, kimzi sa att han inte vill ha någon som satt o skrek i baksätet på bilen. Men det skulle väl jag ALDRIG gör ?! XD Hoppas båda kommer hem utan skador XD men det ska väl inte vara några problem tror jag.


Sen när kimzi kommer hem ska vi plugga lite eller jag ska plugga XD skriva Rapporten till min Projektarbete XD får se hur det går… se om jag förstår något xD men kimzi har lovat att hjälpa mig =)


I kväll ska vi på teater , Ska bli mycket kul =) ville se den i julas men hade inte råd, men nu kostar den bara 100kr för studerande =) så jag, kimzi, mamma, Pelle Och Natta ska gå på den. Jag ska skriva om den sen när vi kommer hem också.  

Jaha nehe, nu ska jag väl försöka plugga lite..

Kram på er alla

/ Tiiza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0