Slutet.....

Hej alla =)

Torsdag i dag, i dag har jag varit väldigt slö, känns som jag har stänkt av min hjärna.
Det känns som att det bara surrar i den xD Tror ungdomarna har sett det på mig idag, har inte alls varit på humör för något, och till råga på det börjar slutet på vårat projektarbete närma sig och snart måste den där jävla rapporten skrivas. Det är bajs..


Fast nu kommer ljuset i den mörka tunneln närmare. Det är bra xD 


Jag har jobbat mycket med mitt Pa i dag men inte så mycket som jag skulle vilja göra.
Jaja Nu är det snart helg o då ska det bara bli mys och så får man köra hårt näste vecka.
Har ju två timmas rast i mon då jag o bellan kommer att jobba.
Eventuellt har vi inte teckenspråk och då kan vi sitta länger med det.
Kanske kan bli halvt klara då.
Vore skönt..


Nehe nu ska jag inte tråka ut er mer.


Sov sött // Tiiza <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0