Svart med prickar på...

Hej alla glada..


Jaha denna dagen har gått fort och man kan sammanfatta den som plugg tisdag...

Först arbetar med projektarbetet och sen men min redovisning jag ska ha på fredag... mmm det är mycket just nu, och det är bara en månad kvar sen ska PA vara klart, hmm.


Men jag fick lite avbrott i mitt pluggade, gick ner för att träffa kimzi<3 och hämta hem mitt nya påslakan<3 det är svart med prickar på.. Mys<3 
Vi var även uppe hos pappa o träffade den lille vovven. Den är verkligen JÄTTE lite.. sen gick jag hem till älsk en stund o



sen var det hem mot daton och sängen..


Nehe nu ska jag sova lite..


Sov gott/ Tiiza<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0