3400:-

Hej du glada läsare på min lilla blogg :)
*hej på er andra som inte är glada* viskar

jaha idag har det varit läxor i fokus. men har inte fått så mycket gjort ändå :(
tråk... är nästan ledig på måndag så jag ska ta o göra det mesta då.. :)

I dag har jag oxå haft ett engelska nationella .. Ja det gick ju inte vidare bra.. fattade minde än 0...
hmm får ser hur det går...

Jag fick ett kostnadsförslag på hur mycket det skulle kosta att laga min kamra... 3400:- skulle det kosta!
ATT laga en kamera! jag kan ju lägga till en tusenlapp och köpa canon 1000D i stället!
Arg jag blir!
Men den snälla farbron på expert sa att om vi kollade med vårt försäkringsbolag så kanske man kunde ffå hjälp..
Mamma ska ringa imorrn så vi får se vad de säger....
Hoppas, Hoppas vi får det på försäkringen.. då blir det inte så dyrt...

Nu sitter jag hemma hos min stora kärlek kimzi <3 vi ska väl snart göra oss klara för sängen.
Puss och Kram sov sött.
Skriv innan du går <3
// Tiiza<3

Kommentarer
Postat av: matilda

Haft en bra dag? :D

2009-05-07 @ 22:31:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Görs nåt kul ikväll då? :D

2009-05-09 @ 17:41:16
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0