Dagen...


Hej :)

Sitter hemma hos kimzi <3 det är måndag och därför oxå måndagsmys<3
Det blir att titta lite på 2 och 1/2 men är ju på tv :) mys<3

Fick mycket skolarbeten att göra i dag oxå.
Men har bara en lekition i mon 10.00 till 11.00 SKÖNT!
Så i mon blir det lite pluggande..


Så var det ju bara en månad kvar till jag bli SAMBO med kimzi<3 super mys<3
så just nu är det mycket på gång. men det är bra att ha saker att göra: )

Nehe... nu ska jag vara lite fotomodell till kimzi <3

han ska göra en tavla till våran lägenhet, och därför behöver han en blir på mig<3

Nehe sov nu gott alla små söta människor där ute<3
God natt mamma <3


Puss

// Tiiza

Kommentarer
Postat av: Catrin

God morgon lilla du..

Hoppas du sovit gott i natt

2009-05-05 @ 06:56:14
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0