:)

Hej alla glada blogg läsare<3

Som ni nu för hoppnings vis har sett vick jag MVG på mitt och Bellans PA!!!!
Helt underbart!

Men du var inte det jag skulle prata om utan det var gårdagen jag skulle prata om : )

Min underbara mamma fyllde år <3 23 igen : ) och då gick vi och åt på kina. Super gott och jätte dyrt xD och efter det så skulle vi tillbaka till min skola för att lyssna på student infon. Min mamma adopterade Matilda där en stund: )  Vilket från början var helt onödigt för när vi kom dit fick vi ett häfte där allt redan stod! xD sen var det en jätte tråkig gubbe, han var polis, han skulle prata om alkohol, men dt var som pappa sa

 -Varför prata om något som vi redan kan?? xD


Men jag och tilde hade kul vi satt bara och fjantade och ville ha Cola XD  <3Det var en rolig kväll, och vi hoppas våran champagne frukost ska bli jätte bra.. : )


Hoppas bara resten av klassen förstår, och inte är jätte sura på mig, man jag vill äta med andra än bara min klass.

Men jag tror vi kommer har jätte trevligt: ) eller vad säger ni tjejer?


Nehe nu ska jag ner till expert och köpa mig en NY kamera : ) min gamla gick ju sönder :'( men jag fick typ 2000:- något för den gamla så nu ska jag ner o köpa CANON 1000D <3 massa kärlek <3 till den får jag också en fotoskrivare och försäkring i 4 år <3 och allt detta för 6700:- typ <3 helt underbart.. 

 

 

 

Puss och hej vi höres sen, då ska jag berätta om min kamera 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cola är livet :)

Jag gillade vårt snack under mötet, dessutom har jag fått en ny mamma;:D

2009-05-17 @ 23:27:44
URL: http://mork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0