Harry Potternörd.....

hej alla bloggläsare.. : )
hoppas allt är bra med er <3 

Läste aftonbladet idag, eller jag såg trailen till Harry Potter och halvblodsprinsen! vad jag längtar<3
Den kommer bli helt underbar<3
Alla som har läst boken förstår vad jag pratar om, de skrev på aftonbladet att detta var den djupaset och mörkaste filmen hitils, men jag kan lungna er och säga att nr 7 är änu mörkara och bättre <3

Här kommer en liten förhandsvising på filmen <3

Vad tyckte du??

Har du inte läst boken tycker jag att du ska göra det <3 de är helt klart de bästa böcker jag har läst :)
Aaaa.. jag vet jag är en liten Harry Potternörd xD men jag är en väldigt stolt sådan <3 ^.^,
wiiee.. Har också fått lite betyg idag, fick VG i natur och frilufsliv, inte dumt att få VG i en kurs där man fikar hela timmen XD
sen fick jag VG i naturkunskap XD o.O? vet inte hur detta gick till men ett VG är aldrig dumt XD

Nehe små vänner, nu ska jag gå.. <3
På måndag kommer min officiella inbjudan till min champagnefrukost :) <3 så håll koll på min blogg <3
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0