Lång helg...

Hej alla läsare <3
jaha då var det söndag och jag förstår inte vad tiden tar vägen.. O.o?

jaha jag har gjort en massa denna helgen både packat ner allt i mitt rum, åkt till växjö- shoppat, firat två år med kimzi och tittat på bio och pluggat lite på tekenspråket.

Som jag skrev innan firade jag och min älskade kimzi två år i går den 23/5 <3 en dag jag aldrig kommer glömma <3
Vi frirade gemon att gå på BIO det var nämligen på ronnebys biograf som vi blev tillsammans <3 den gången såg vi på ( Pirates of the carribean 3 )eller vi såg nog bara början ; )



Men i går såg vi på Änglar och Demoner, den var riktigt bra tycker jag. mycket spännade och när man tittar på filmen kommer man på att man inte kan lita på någon i kyrkans värld. de gamla prästerna är väldigt lömska...  om du får chansen så titta på den, man får lära sig ett och annat : )




Jag och kimzi, mäst kimzi packade ner mitt rum i går, så nu har jag bara massa lådor överallt.. och en säng.. hmm ser jätte tråkigt ut, men jag vet ju att de ska snart upp i en annan lägenhet och då kommer det bli jättefint <3

jag har också pluggat på tekenspråksprovet vi ska ha imorrn : / men tror nog att de ska gå bra, tänkte gå till skolan tidigt i morgon och plugga på de.. : )

aa detta var min helg i korthet.. : ) hoppas du har haft en lika bra helg som jag : ) 

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer att sakna dig... Buhu...

2009-05-24 @ 22:31:23
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: thilde

Grattis sötnöt!

<3

2009-05-25 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0