Rosa papper.....

Hej alla glada små människor. :)
Hoppas allt är bra  med er.. :)


Själv kom jag just hem till kimzi, och det märks att vi snart ska flytta, det är väldigt tomt här inne nu och mitt rum där hemma börjar också se mindre ut...
Men det ska bli kul att flytta till något eget, bara jag och kimzi <3 och bella på ett hörn XD

Hon vill oxå flytta hemmifrån så hon tänkta flytta in till oss XD

Dock har jag inte sett lägenheten vi ska flytta in i än och det är ju lite synd... vill ju göra de
t..
Men ska nog se till att jag får det snart xD


Idag har det varit en lugn dag, hade tekensspråksprov. Gick Super bra <3 nehe nu får jag väl hjälpa kimzi lite xD
Puss o hej på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

God natt min skatt

2009-05-18 @ 22:26:39
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Mamma

God natt min skatt

2009-05-18 @ 22:27:30
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0