helt vanlig måndag.

Vakande av att min älskade gick ut ur sovrumet.
Två minuter till tänkte jag och vände på mig.

Det blev visst en timme, en timme fylld av en väldigt konstig dröm...
När jag väl hade vaknat gick jag upp och åt lite mackor..

Det blev sedan en runda med "lilleman", och hem och in i duschen innan bellan skulle komma upp en runda för att hämta bilder och spela lite Wii. ^^
Bellan hade väl en JÄVLA nybörjartur och vann över mig i allt xD
Ska slå henne nästa gång.

Klockan 4 skulle jag och min syster med tåget till karlskrona så hon kom upp vid 3 och spelade lite hon oxå.
Sen fick vi halft springa till tåget för att hinna med.

I karlskrona gick vi till Specsavers och hämtade lisas nya glasögon ^^,
Hon är super fin i dom :)

Sen gick vi till Åhlens (och här kommer det roliga i hela inlägget) där jag köpte en ny (håll i dag) stekpanna. xD
Nu är jag gammal på riktigt xD
Men givetvis är det ingen gammal tråkig stekpanna, ne denna är Prickig, rosa med röda prickar för att vara exakt xD
Helt UNDERBAR är den <3
(bild kommer senare XD )

Sen åkte vi hem från karlskona och gick hem till mamma för att mötas av lukten av BLODKORV ^^ <3
det va supergott och JÄTTE länge sen jag åt det ^^,
(Tack mamsen<3)

Mmm, detta va en helt vanlig måndag <3
Hoppas ni också har haft det kul ^^

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

1 vuxenpoäng till dig !!

2009-09-29 @ 17:35:34
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0