ILLA xD

Hejsan, sitter nu och äter popcorn <3 gott <3
Jag måste bara berätta vad som hände när jag jobbade idag (:

Jag städar i en liten "plåtlåda" eller det är vad jag och min syster kallar det XD det ser nämligen ut som en liten plåtask xD
I alla fall, så är det så att jag dammsugare och den damsugaren låter väldigt mycket, och då menar jag VÄLDIGT mycket.
och då måste man ju överösa detta jävla skrikande och då gör man det med hög musik.
Så idag när jag står i köket med volymen på topp och sjunger/skriker med så känner jag att någon tittar på mig...
Jag vänder mig om och se att Chefens fru står där och skattar xD ILLA!!!!
Det är ju så när det nästan aldrig är någon där nere på kvällen, då kan man sjunga/skrika så högt man vill xD
Jaja, vad ska man göra o.O? det är ju bara att dammsuga vidare och se glad ut xD

Nu ska jag titta på Van Helsing.
Har aldrig lyckat se klart hela filmen, så jag får väl göra det nu ^-^

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Popcorn är ju så gott! Fast jag gillar inte biopopcorn så mycket längre, nu gillar jag mest såna jag har hemma.

2010-04-15 @ 17:04:46
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0