KLADD..........kaka?

hejsan, sitter och äter kladdkaka, men det är mer kladd en kaka XD
men vad gör det? det är ju kladdet som är gott <3
Vi fick nämligen köpa Ekströms kladdkaka när vi skulle upp till pappa igår ^^ och den va/är super kladdig (:

Super kladd (:

Va ute en jätte runda med vovven innan jag kom hem och åt kladdkaka..
Vi var i brunnsparken och gick, såå mysigt, varmt och skönt ^-^
Ska nog ta med mig kameran i morgon om det blir lika fint väder (:

Ikväll ska jag nog försöka få ut kimzi på en kvällsrunda, blir alltid så fin himmel när det är fint väder på dagen (:<3

Puss på er <3 vi höres snart <3




Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Men kladdkaka! Älskar kladdkaka! Är kladdkaksfantast! Mums! Spelar inte så stor roll om den är extremt kladdig, mums ändå!

2010-04-13 @ 16:52:26
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0