mjo

hejsan (:
sitter just nu och äter, snart kommer mamma och hämtar mig.
Loppis står på schemat idag ^-^
Det är mycket fint väder här i Ronneby idag så det ska bli skönt att gå i brunnsparken och titta på saker (:
Dok är kimzi fortfarande sjuk, så han kan inte följa med... :/
Men vi ska ringa dockton och se vad vi kan göra... för han måste bli bättre snart *hoppas hoppas*

- mjoo säger Midde till alla mina läsare ^-^

Tror nog jag ska börja gå upp så här tidigt, i alla fall när det är sol ute.
Det är så skönt att sitta på balkongen och sola en stund på morgonen (:
Vi har nämligen inte sol så länge på denna balkongen, den finns bara här från halv åtta till halv elva.
Och då brukar jag sova XD

Näää, nu ska jag göra mig klar, mamma kommer ju snart ^^

Puss puss <3<3


Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Morgonen är fin, vore skönt att kunna vakna upp pigg tidigt en morgon :)

2010-04-18 @ 18:18:44
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: K I T T Y ♥

sv: Vad synd :( Vilken färg har ditt hår ? (:

2010-04-18 @ 20:18:09
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0