Rosa ros <3

Hejsan (: hoppas allt är bra (:
Här är det helt okej. min pojke är sjuk så jag får ta hand om han (: <3hih
Idag så har denna cd spelats hela dagen ------------------------------------->
Jag köpte den på Ullared, det är en avslappnings cd. Super mysig (:
Kimzi tycker inte om det, men det får en lugn (: Skönt att bara ha på i bakgrunden(:
Jag köpte två såna cd den andra heter "stilla hav" väldigt mysig den oxå (:

Syster och jag va och köpte glass innan :D så gott(:
Nu tar hon en massa bilder på Midde (: och sen ska hon plugga vidare ^-^
(slänger ut en bild på Midde sen )

Som jag sa så är kimzi sjuk så det blir att ta det lugnt hela kvällen <3

Jag köpte en ros till kimzi, bara för att den va så söt(:
En stor rosa ^^ <3
Den får avsluta detta inlägg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0