Uppe med tuppen xD

Hejsan idag va jag uppe tidigt, 11 var jag uppe xD
Tycker jag är tidigt.. ^^,
Idag händer det inte mycket, mamma ska komma upp vid tre och äta upp äppelpajen xD hihi

Inget mysig väder här i Ronneby idag, det är grått och det ser ur att blåsa mycket.. :O
Synd, jag som tänkte gå ut och ta vår bilder.. Jaja det får väl vänta.

Imorgon är det söndag och då ska loppisen här i Ronneby börja. (: Äntligen ^^,
Älskar att gå på loppisen i brunnsparken, man hittar alltid något kul<3 så jag ska nog följa med mamma ner i morgon (:

Ne nu ska jag nog diska upp morgon disken och sedan hoppa in i duschen ^-^

Puss på er<3 hoppas ni får en underbar lördag (: <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha !! Visste inte ens att jag skulle ner.. ;)

2010-04-10 @ 12:57:06
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0