Uppe^^

Hejsan ^-^
Uppe tidigt idag med ^-^ wohoo (:

Idag ringde jag till vårdcentralen, efter som kimzi har varit sjuk så länge..
Så när jag ringde trodde jag att jag skulle kopplas upp till en telefon kö, men inte då ^-^
Då har dom gjort så att man talar in sitt nr och sen ringer dom upp en ! :D
Super bra, tycker inte om att sitta i telefonkö som kostar massa pengar..
Ett mycket bra system tycker jag (:
Dok behövde vi inte åka till vårdcentralen, vi behöver bara gå till apoteket och hämta ut medicinen ^-^
Skönt (: <3

Nu ska jag ställa mig och diska, och sen ska jag göra mig klar att gå ut med vovven (:^^,
Bellan ska följa med och sen vet vi inte vad som händer.. ^-^

Hoppas ni får en super bra dag (: ^^,



Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Ja det var faktiskt ett bra system som fler borde ta efter.

2010-04-19 @ 16:57:27
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Carro

Så har dom haft i kallinge skit länge:D säkert några år:D haha

2010-04-19 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0