Soffan

Tjohoo (:
Hoppas allt är bra ^^?


Nu sitter jag i min gula soffa och skriver.. Alt som skulle göras är gjort och lite till ^-^
Så jag är super nöjd :D
Dok ha min tumnagel fått en spricka i sig :/ jag som målade dom så fint igår -.-'''
Jajaj, det får vara så..

Nu tänkte jag berätta en kul sak, till er som inte tittade på förkväll idag.. (ja jag tittar på det xD)
Där hade dom tema MODE, men det va inte Elin Kling som jag ville se nej, de höll oxå på med hemmaspa (:
Detta tycker jag är det mysigaste som finns.  Det va en kvinna där ( kommer ej ihåg namnet) men hon hade en massa tips på bra saker man kan göra med vanlig frukt, bra för huden bra för plånboken och bra för miljön (:
Men hon gav inte några recept på det :/
Det skulle läggas ut på förkvälls hemsida, men det har inte kommit upp än :/
Men så fort det gör det ska jag prova det och kommer då lägga upp allt här på bloggen (: ^-^
Så du oxå kan prova (:

Hoppas det kommer upp i mon, i så fall ska jag och kimzi testa allt på fredag(:
Lagom till helgen <3

Puss <3

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

sv: Oki, vad häftigt med rött hår! :D

2010-04-20 @ 16:43:49
URL: http://kittyland.blogg.se/
Postat av: Linn [Lajn]

Bra med ett miljövänligare alternativ till spa. Och dessutom är det inga konstiga tillsatser, utan bara naturligt. Borde hålla på med spa oftare hemma, men det blir inte så.

2010-04-20 @ 18:14:26
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: K I T T Y ♥

sv: Det är fint också (:

2010-04-20 @ 20:18:10
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0