Ystad-Haparanda - nu ska Robban och Gert tillbaka

Ystad-Haparanda, 6 april, 2010
-

Förra året gick Robban Aschberg och Gert Fylking från Ystad till Haparanda i kampen mot prostatacancer. I år gör de resan åt motsatt håll - och lägger till några färdmedel.

Färden börjar veckan 17.

-

Detta tycker jag ska bli super kul att följa(: Jag följde dom hela förra året (då på radion & bloggen)

Kul att dom orkar gå så långt.. Det hade ju inte jag orkat.. XD

Jag hejar på Robban & Gert (:

-

Källa<-----


Kommentarer
Postat av: Linn

Men jag förstår inte riktigt det där. Går dem och sover på håtell och går igen? Åker de aldrig nån bil? Hur lång tid har de på sig?

2010-04-16 @ 18:24:13
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0