Alice och Jasper..

Alice och Jasper är de två snyggaste i hela twilight serien..

japp jag tycker det^^,
Jag säger inte att jag tycker de andra är fula eller så men Alice och Jasper är bara snyggare..
Upp täkte det nu i denna filmen ( eclipse ) hur snygga de är <3
I de två andra filmern få man ju inte se Alice och Jasper så mycket kanske därför jag inte tänkte på de o.O? för det är så mycker med Bella, Edward och Jacob så man har inte tid att "se" de andra figurena i filmen ^^,

- va bara det jag ville säga -

<3



Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: haha vad bra då :)

2010-08-20 @ 18:29:37
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0