Blää på rubrik -.-

nu är det dax att sova^^
ska upp tidigt i mon för att bjuda mamma +  hennes jobbar kompisar  på Fredags fika vid 11 :D
Bli super trevligt ^^,

Till något helt annat;
i dag när vi kom hem så såg vi att kimzi hade ett paket att hämta ut, och gissa vad det va, jo MIN nya telefon ^^,
jag vet att jag skaffade en ny i maj men jag va inte helt nöja med SMS:funktionen så vi köpte en ny..
eller inte helt ny den kommer från eBAY och den är använd.. men inte så mycket ^^
men nu va det visst något fel på den :/ som kimzi håller på att fixa.. så vi få se vad som händer.. annas vill jag ha pengarna tillbaka..

ne nu ska jag sova ^^,
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0