lista XD

Lovar du att vara ärlig?: vi får väl se ^^,
Du heter: Patricia
Smeknamn: Tiiza
Låt just nu:  Bee- lena
Beroende av: cola, choklad& kimzi
Favoritkaraktär(er) i bok: Fred & George Weasley
Vem behöver du mest just nu?: --
Vad tror folk om dig?: inte vet jag o-O?
Stämmer det?: ...
Vad får du oftast komplimanger för: att jag är söt ^^,
Vad säger du för att imponera på någon?:hehe, vet inte är sämst på det..
Hur imponerar man på dig?:man har läsa Harry Potter XD
Brukar du skratta för dig själv?: ja xD
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:vet inte.. ?
Vilken är din favoritmålning?: alla kimzi gör ^^,
Vart bor du: ronneby
Trivs du där: jodå
Äger du några converse: japp <3
Festar du mycket: nej.

Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: telenor
Är du allergisk mot något: päron ^^
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: /
Hur svarar du i mobilen: hej ^^
Vem ringde du senast:kimzi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi ska åka till Maxi ^^
Antal timmar sömn inatt: för många
Sov du ensam:nej <3<3

Tycker du om din pappa: älskar <3
Brukar du komma i tid: oftast ^^
När mår du bra: när jag är med kimzi <<3
När blev du fotad senast: hm, vet inte
Hur känner du dig nu: trött..
Vanligaste färg på dina kläder: svart^^ rosa
Vad tycker du om fötter:de är okej, men mina tår är konstiga.
Är du smart: haha ne.. xD
Är du aktiv i skolan: går inte i skolan
Vad saknar du: ?
Hade du en bra kväll igår: japp
Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: ja
När brukar du gå och lägga dig: när jag är trött ^^
Är du blyg: jaa, lite,,
Sysslar du med någon idrott: nej, men ska nog börja boxas...
Vill du hellre ha mail än brev: --
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: vet inte..

Har du spytt offentligt: nej!!!
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: ---
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: hahah, ja du..
Är du nöjd med ditt liv: japp <3
Om inte, vad vill du ändra på: /
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: nej
Är du bortskämd: bara med en MASSA kärlek <3
Vad gör du i morgon: fika med bellan :D

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: vad härligt : )

2010-08-23 @ 01:23:13
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hehe jo hon är vrål söt, min misse :)

2010-08-24 @ 17:57:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0