21/2-10

4 dagar kvar till min syster fyller år XD Bara så alla vet <3
Vakande sent idag, vid (mamma gå inte i taket nu) halv 2 kom kimzi in och släppte katten på mig..
Midde bet mig i handen så jag vaknade..

När jag tittade på telefonen hade jag fått ett sms av mamma, hon frågade om vi skulle med till Ö&B & maxi.
Det tackar man ju inte nej till..
Vi behövde ändå byta ut plattången som har gått sönder.. -.-
men de va inga problem att byta den... dom på Maix kan vara snälla ibland  (:

När vi va på maxi köpte vi Kattmynta i flytande form.
Så köpte vi ättika också..
Detta skulle vi ha till Midde. han har börjat klösa på en vägg.
Så där tog vi ättika blandat med vatten och strök på nu vill han inte vara där mer ^-^
Kattmyntan använder vi på hans leksaker och klätterställningen så att han vill vara där..
Han blev precis galen när jag droppade kattmynta på han leksak ^-^

Snart ska jag gå och jobba med syster..
Hon va på bra humör så det kan nog ta en stund att jobbe. efter som när hon äär glad så vill hon prata med mig HELA tiden xD
Och sjunga.
För när vi jobba så är vi helt ensamma, då står vi och sjunger och vrålar för full halls. <3
Super mys<3

Nu ska jag göra mig klar för att gå..

Puss på er sötizar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0