Anna VS Anna

kära blogg läsare, nu har jag ett litet I-landsproblem xD
I december hade jag en diskussion med mina släktingar om vem av annorna va snyggast?
Anna Anka eller Anna Skipper.
(Detta va efter att vi hade tittat på Anna ankas jul.)

En av mina släktingar tyckte inte all någon av dom va snygg.
Men det tycker ju inte jag.
Jag tycker att Skipper vinner kampen lätt!
Tycker hon är en häftig "tant" xD
Hon är ju 40 men hennes kropp är ju inte som en 40 årings (:

Men Anka är 38 och ser ut som en 50 åring tant som har fått nojan av att stå i svenskt rampljus. -.-'
Anka´s kropp är en snygg, den ser bara ut som den är huggen ur sten..

Men nu måste jag veta vad ni tycker.
vem är snyggats & varför?
o.O?

Kommentarer
Postat av: Tanten ?!??

Vadå tant.... Hmmm.. Då är ju jag också TANT !!!

Nu får du allt förklara dig ;)

2010-02-11 @ 06:40:34
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0