blää

Hej( :)
Ont i magen :/ de är INTE okej!
Nu har vi varit och handlat blev lite gott till helgen..
Tycker inte om att gå & handla när det är så mycket folk i affären -.-
Därför brukar vi göra det vid åtta (:
Men de va inte så farligt mycket folk nu som det är vi 4 halv - fem..

Jag har blivit en liten sims nörd ( : igen xD
Men nu spelar jag Sims 2 <3
super kul.. Massa saker att göra.
Men 3an är ju snyggare gjort. Med de gör inte så mycket.. ^-^

Ska vara barnvakt i mon (: så jag ska baka  lite ikväll (:
blir kladdkakemuffins <3
Super gott med glass till <3
Recept kommer i kväll <3

ne nu ska jag spela lite sims innan vi ska göra mat <3

Puss på er sötnosar ^-^

Kommentarer
Postat av: Linn [Lajn]

Åh! Kladdkakemuffins är sååååå gott!

2010-02-18 @ 16:56:48
URL: http://lajn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0