Min lilla dag

Hej, allt bra?
Kimzi hämtar min gott och blandat påse<3
Visst är han snäll <3

Jag har haft en super mysig dag<3

Jag åkte in till Karlskrona med mamma vid halv åtta i morse :/
Hade glömt att man kunde stiga upp så tidigt. xD
Sen kunde jag inte somna i natt, så jag sov inte så många timmar...

Men jag sov en timme innan maten så :)
Midde är helt galen! Han leker med kimzis hand xD
Han vill nog döda den (:

Jag handlade mycket i Karlskrona, kanske lite för mycket o.O?
Det blev ett halsband till bröllopet, en tröja till kimzi som han ska ha på sig på bröllopet (:
Lite puder, hårfärg och lösögonfransar (:
& en liten alla hjärtans dags present till kimzi <3
Kommer han nog bli glad för (:

Förlåt för min förvirrande text, ha så mycket att skriva om xD
Men nu ska jag se på tv:n ^-^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0