Så..

.. nu är i äntligen hemma <3
Efter 60 mil i bilen va det skönt att komma upp till lägenheten <3
Nu sitter jag här med katten i mitt känn & bara njuter<3
Vi har haft tre helt underbara dagar i dalarna <3 & jag har fått gå på ett underbart vackert Bröllop mellan Sandra & Patrik Håll (: <3
Helgen har minst sagt varit perfekt <3

Efter som jag glömde kameran har jag inga bilder att lägga upp här, men syster & mamma ha så jag lånar deras bilder (:
Midnight är nog glad över att vara hemma nu ^^ han har varit hos min vän bellan hela helgen, och hon ha två katter som han inte är så glad i, men det hade gått bra i helgen.
De hade inte dödat varandra xD

Det har hänt så mycket så jag är lite förvirrade just nu :/
Men det blir väl så, när man åker så långt..

Nu ska jag bara slappa och inte göra något mer, blir nog tidigt i säng i kväll.
Super trött & slö..

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: a.nniie ♥

heh visst är den :) snart snart är det studenten för mig hehe, HAPPY VALENTINE OCH HAPPY YELLOWS NEW YEAR :D <3

2010-02-15 @ 15:05:45
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0