^-^

Hej, sorry att jag inte har hunnit vara så mycket här inne idag..
Det har varit full rulle hela dagen (:
Först till Arbetsförmedlingen & sen till Karlskrona med mamma (:

På Arbetsförmedlingen så var jag på ett möte, om jobbgarantin för ungdomar, det var väl inte jätte kul men det var något jag behövde gå på.
Efter det åkte jag och pelle upp för att hämta mamma på jobbet ^-^
Sen åkte vi in till Karlskrona för att gå en runda på stan (:
Vi skulle hitta en rosa kofta till bröllopet, vi gick igenom stan två gången innan vi hittade en på vägen ut från Lindex ^-^

Hittade också ett par jätte söta armband som passade bra till koftan så dom fick också följa med hem ^.^
Så nu har jag allt klart inför bröllopet (:
Nu är det bara skjorta & skor kvar till kimzi<3


Sen gick vi upp och hälsade på mormor <3
Alltid lika kul att träffa henne <3

Innan vi skulle hem så tog mormor fram ett par öronmuffar som hon  hade köpt, vita och SUPERsöta <3<3
Så jag fick dom ^-^
tack mormor<3<3<3

På bilden har jag på mig;
Klänning; Lindex
Kofta; Lindex
Skärp; Lindex
Armband; Ur & Penn
Rosetter; L8 Nyberg
Halsband; Gjort själv ^-^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju JÄTTE fint !!

Pusspuss

2010-01-30 @ 08:50:37
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0