01:12

Hej, idag har blev det fika på stan med bellan, vi gick även en runda i affärerna.
Vilket vi inte skulle ha gjort..
Hittade en klänning som jag har velat ha sen i november, och nu är den på REA.
Men jag har inte pengar till den, efter som det händer mycket denna månaden
och jag har inte så mycket pengar....

Men nu kan jag inte sluta tänka på den...
Tänkte att jag kunde göra om den, till bröllopet vi ska på i februari..
Vet inte hur dox men kimzi kommer nog på något ^^<3

Till på köpet är jag rastlös...
Att bara gå här hemma börjar trötta ut med nu..
Jag är trött hela tiden och vill bara sova...
Bajs.
Jag vill ha ett jobb nu....

Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0