.......

God kväll.. ^-^
Hoppas ni har haft en superbra dag :)
Det har jag (:

Först gick jag och mötte mamma och lisa vid tåget :)
sen gick vi en runda med vovven och sedan hem..
Där visade syster mig en massa lösögonfransar, som vi tänkte vi kunde köpa och använda till bröllopet :)
Men jag vet inte om jag vill ha rosa, eller svarta..
Hmm.. vilka tycker du att jag ska ta?
(Båda paren är från Shock)


Sen fick jag se programmet jag har längtat efter, "Outsiders" ^-^
och efter att fått se programmet, det handlade om en flicka som hade två japanska dockor, vilket hon kunde prata med.
Nu har jag blivit helt förälskad i dessa underbara dockor :)<3
jag vill ha en sån.
Men jag är lite rädd för dockor, så det kan bli jobbigt..
<3
Ne nu ska jag titta på "How I met your mother"

Puss & god natt på er <3












Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

en långhårig chihuahua =)

2010-01-26 @ 09:01:36
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: dästa bloggen

trevllig genom att inte vissa de :O?

2010-01-26 @ 09:59:43
URL: http://veneziabogdaov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0