Liksom

hej igen ^^

Då har det just avslutat två avsnitt av Paradise Hotell, och givetvis tittar jag på det oxå xD
Kan inte hjälpa de, blev helt fast i det förra sommaren när det gick på danska :)

Men under tiden jag ha tittat har jag lagt marker till att folk säger Liksom väldigt många gånger..
Och det är väldigt störande tycker jag, de är vuxna människor! hur svårt kan de vara att prata som vuxna?

Jag har oxå använt såna ord, men det va när jag gick i 7,8 & 9
Tack och lov mognar man väldigt mycket på gymnasiet, och då ändras oxå språket.
MEN tydligen inte för dessa människor.

och nu kommer det löjligt i det hela, jag har räknat hur många gåner dom säger liksom xD
Första avsnittet; 6 gånger
Andra avsnittet; 10 gånger vad av 4 stycken va av Dalin xD och hon sa det i en och samma mening ^^

Så snälla människor sluta säg liksom, det visar bara ert dåliga ordförråd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0