Snö -.-'

Nu snöar de igen, jag blir så trött på det.
dom sa det på vädret igår men jag hoppades att dom skulle ha fel.

Känner mig inte alls peppad att gå ut med hunden.
Ta på sig alla kläder och bli jätte varm och sen gå ut och bli jätte kall.
Ne nu får det vara slut på snön.
Jag vill ha vår <3
Massa sol och inga tunga kläder !

Håller ni med mig?

-
Vill tacka syster för inlägget hon gjorde igår, Älskar dig syster<3

Ikväll blir det jobb och sedan ska vi hem till mormor som fyller år <3
Puss på er nu ska jag se till att jag orkar gå ut i snön :(

Kommentarer
Postat av: Johana

okej det är bra :) gillar människor som inte skäms, själv är jag också en sån perosn.. skäms typ aldrig :)

2010-01-27 @ 13:35:46
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0