Socker

Jag hörde på efter 10. det kanske är någon månad sen, där pratade dom om sockerberoende.
Då va det en forskare där som berättade att folk blev olika lätt beroende av socker.
Och det kan väl alla förstå eller?

Då kom jag fram till att jag är sockerberoende.
jag blir väldigt rastlös om jag inte få mitt socker, jag måste alltid ha choklad, chips eller annat små godis för att bli lugn.

Cola är något som jag inte heller kan klara mig utan, men jag försöker att dra ner på det.
Det är inte lätt.

men jag försöker så gott jag kan, dok har det inte gått så bra denna veckan.


Har du något beroende?

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack så mycket, detsamma!=)

gillar att bloggen är färgglad (a)

2010-01-14 @ 22:13:32
URL: http://jennstasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till Startsida Följ mig på Bloglovin
RSS 2.0